×
Kliknij po więcej produktów.
No products were found.

Zwroty i reklamacje

Uprawnienie do odstąpienia od Umowy

  1. Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy bez podania przyczyn, w terminie 14 dni.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez zamawiającego Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
  3. Formularz zwrotu: Pobierz
  4. Formularz wymiany: Pobierz

Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres  A&M RAGS S.C.Andrzej Koc ,Marta Koc ul.Ułanów 7 05-230 Kobyłka ,na adres poczty elektronicznej: [email protected], numer telefonu +48 667261500
  4. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
  5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  6. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
  7. Formularz reklamacji: Pobierz

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres:  A&M RAGS S.C.Andrzej Koc ,Marta Koc ul.Ułanów 7 05-230 Kobyłka ,na adres poczty elektronicznej: [email protected], numer telefonu +48 667261500 
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

Menu

Ustawienia

Sprawdź swoją wysyłkę

Witamy w naszym nowym module "Sprawdź swoją wysyłkę"! Teraz możesz błyskawicznie sprawdzić, status swojego zamówienia bez konieczności wielokrotnego logowania się na panel klienta.

Nie wpisałeś poprawnie numeru zamówienia
Wpisz poprawnie numer zamówienia
Twoje zamówienie ma status :

Jak to działa?

1. Skopiuj numer Zamówienia z wiadomości email:

Wejdź do otrzymanego e-maila potwierdzającego zamówienie i skopiuj numer zamówienia. To szybki krok, który otworzy drzwi do bieżących informacji.

2. Wklej numer Zamówienia:

Następnie wklej skopiowany numer zamówienia w wyznaczone pole na naszej stronie. To wszystko, co musisz zrobić!

3. Natychmiastowe Informacje:

Nasz moduł błyskawicznie sprawdzi status Twojego zamówienia i dostarczy Ci aktualne informacje. Bez zbędnych opóźnień czy komplikacji.

4. Bezpieczne i Skuteczne:

Ciesz się pewnością, że Twoje zamówienie jest w drodze. Moduł "Proste Sprawdzenie Statusu" gwarantuje bezpieczne i realny status zamówienia w naszym systemie.

5. Bez Dodatkowych Kroków:

Oszczędź czas – nasz moduł eliminuje potrzebę logowania się czy przeszukiwania stron. Wystarczy kopiuj-wklej, aby uzyskać aktualne informacje o swoim zamówieniu.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Skorzystaj z naszego nowego modułu i bądź na bieżąco ze wszystkimi etapami swojego zamówienia. Oczekuj na więcej wygody i pewności podczas korzystania z naszych usług.